فروش چرم خام گاوی کمربندی طبیعی / لیست قیمت انواع آن در سال 98

فروش چرم گاوی خام یکی از انواع چرم هایی است که به دلیل امکان تغییر ضخامت اجازه تولید محصولات متنوعی را به تولید کنندگان میدهد، اما در هنگام خرید این نوع چرم های طبیعی و اصل توجه داشته باشید که در هنگام خرید چرم کمربندی طبیعی از ضخامت خوبی برخوردار باشد تا دوام و کیفیت زیادی داشته باشد.

فروش چرم خام گاوی کمربندی طبیعی و کمربند چرم پهلوانی یکی از بهترین انواع چرم بوده که بعلاوه ضخامت و دوام و طول عمر چرم های گاوی از دیگر مشخصات این نوع چرم ها به منظور انتخاب و استفاده در محور های تولیدی انواع صنایع به شمار میاید.

چرم به صورت کلی از از لایه های اصلی در صنایع تولیدی به شمار میرود و تشخیص آن در بین اجناس فیک و قلابی کار ساده ای نیست.

فروش چرم خام گاوی کمربندی طبیعی

چرم گاوی خام چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

فروش چرم خام گاوی کمربندی طبیعی

در عمل دباغی پوست فسادپذیر حیوان به یک ماده طبیعی پایدار تبدیل میشود که دائمی و انعطاف پذیر بوده که به آن چرم خام گاوی گفته میشود.

بیشتر بخوانید: چرم خام گاوی طرح دار

تاکسیدرمی امکان استفاده از پوست حیوانات را به انسان میده و مهم تر از پوست آنها سر و قسمتی از پشت انها میباشد. پوست های خام در تولید چسب و ژلاتین هم کاربرد دارند.

چرم گاوی خام بسته به روش های تولیدی ۴ نوع چرم بدست میاید.

  1. جیر: چرم جیر از لایه زیرین گوشتی پوست بدست میاید که حالت مخملی و نرمی دارد.
  2. نبوک: در ظاهر شبیه جیر است ولی از لایه ی بالایی پوست بدست میایدکه باعث میشود خالدار تر و لکه دار تر باشد.
  3. انیلین: نوعی چرم کامل است که در هنگام ساخت از تمام قسمت پوست استفاده میشود.
  4. ناپا: گران ترین نوع چرم است و بسیار لطیف و کشسان است ودر تهیه آن از یک پوست کامل استفاده میشود.

خرید عمده چرم گاوی کمربندی تبریز

فروش چرم خام گاوی کمربندی طبیعی

خرید عمده چرم گاوی مبلی در بازار از مزیت های بسیاری برخوردار است که به همین سبب موجب میشود که مورد استقبال مردم قرار بگیرد، که این مجموعه با کیفیت ترین چرم گاوی مخصوص کمربند را که تولید تبریز است در اختیار مشتریان قرار میدهد. تبریز یکی از بهترین و با کیفیت ترین عرضه کنندگان چرم است.

بیشتر بخوانید: چرم گاوی خام از کارخانه

چرم گاوی کراست در تولید محصولات مختلفی بکار میرود مانند:

  • چرم گاوی کیف
  • چرم گاوی کفش
  • کمربندچرم
  • کت چرم مردانه و زنانه
  • کلاه
  • روکش مبل و صندلی خودرو

فروش چرم خام گاوی کمربندی طبیعی درجه یک با قیمت مناسب

فروش چرم خام گاوی کمربندی طبیعی

چرم گاو کمربندی و چرم سفید دارای ضخامت زیادی بوده و دارای رنگ های مختلف میباشد که معمولا قهوه ای با تناژ های متفاوت و مشکی در بعضی از انها میتوان رنگ سورمه ای هم مشاهده کرد .

تولید و فروش کمربند نیازمند چرم با ضخامت زیاد میباشد که چرم گاو و شتر بسیار مناسب است.

کیف چرم از چه نوع چرمی هستند؟؟چرم های خام گاوی یکی از بهترین نوع چرم بوده که به ضخامت مورد نظر رسیده اند و آماده رنگ پذیری هستند و با کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب عرضه می شوند.

شرکت پخش چرم گاوی خام قهوه ای درجه یک

فروش چرم خام گاوی کمربندی طبیعی

یکی از چرم های پر فروش در ایران چرم های گاوی خام قهوه ای هستند که در مقابل خش‌ و پاره گی بسیار مقاوم بوده و برای ساخت انواع محصولاتی مانند کمربند کیف و کفش چرم و …. بسیار کاربرد خوبی دارند.

کارخانجات و تولیدی های بسیاری در سطح ایران فعالیت دارند که بهترین چرم گاوی خام قهوه ای رنگ را تولید می کنند و به دست شرکت های پخش می سپارند، تا از طریق این شرکت ها به آسانی به دست مصرف کنندگان برسد.

لیست قیمت روز چرم خام گاوی کمربندی

فروش چرم خام گاوی کمربندی طبیعی

چرم طبیعی در تهران به طور معمول از تنوع زیادی برخوردار است و معمولا چرم شتر مرغ یکی از گرانترین چرم ها به حساب میاید.البته در دنیای چرم یک نوع چرم هم در نظر بگیریم قیمت های مختلفی دارد. به طور مثال چرم گاوی به کیفیت و نوع مصرفی و انواع و اقسام آن قیمت های مختلفی دارد. یکی از روش های قیمت و اندازه گذاری روی چرم برحسب متر مربع است قیمت گذاری روی چرم میتواند با نوساناتی همراه باشد که یکی از عوامل موثر قیمت دلار میاشد. باتوجه به تولید بسیار چرم گاوی خام در کشور ما فرصت های ویژه ای برای صادرات وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما