خرید کیف چرم خام گاوی/ تولیدی انواع آن در طرح های مختلف

خرید کیف چرم خام گاوی به عنوان بهترین نوع چرم بسیار مورد توجه است. چرم طبیعی به خصوص در سال های اخیر بسیار در استایل های مختلف به کار می رود و روز به روز بر تعداد طرفداران آن افزوده می شود. از این رو با گسترش رو به رشد محصولات چرم طبیعی تولیدات چرم مصنوعی و محصولات غیر اصل نیز بیشتر شده است، و در این میان برخی از سود جویان سعی دارند، که محصولات چرم مصنوعی را به عنوان چرم اصل و طبیعی به افرادی که با این محصول آشنایی چندانی ندارند، به فروش برسانند. از این رو داشتن اطلاعاتی درباره چرم طبیعی و فرآوری آن مفید خواهد بود. در این مطلب قصد داریم به اختصار به این موضوع اشاره کنیم.

خرید کیف چرم خام گاوی

عرضه مستقیم مدلهای متنوع کیف چرم گاوی

خرید کیف چرم خام گاوی

فروش چرم گاوی کیفی و کمربند چرم پهلوانی از نوع با کیفیت آن در دباغی ها بزرگ ومعتبری صورت می گیرد که به طور بی واسطه با دامداری همکاری دارند. تولید کندگان محصولات چرم باید از چرمی استفاده کنند که علاوه بر مرغوبیت بالا از انعطاف مناسب برای ساخت و دوخت انواع مدل های کیف دستی، کیف دوشی، کیف پول و … برخوردار باشد چرم گاوی علاوه بر رنگ های بسیار زیبا این میزان از انعطاف پذیری و مرغوبیت را داراست. انواع کیف چرم گاوی در رنگ های و طرح های مختلف در فروشگاه های معتبر این محصولات عرضه می گردد.

فروشنده عمده کیف چرم خام گاوی

خرید کیف چرم خام گاوی

اکثر فروشندگان کیف چرم به صورت مستقیم با دباغی ها و تولید کنندگان محصولات چرمی در ارتباط هستند تا هم با قیمت مناسب تری خرید کنند و هم اینکه در سفارشات عمده که دقت نظر بیشتری می طلبد، از کیفیت محصولات اطمینان خاطر داشته باشند. فروش عمده کیف های چرم اصل در مراکز وفروشگاه های مخصوص لوازم و اکسسوری های چرمی صورت می گیرد. برخی از این مراکز امکان این را دارند که مدل های دلخواه مشتریان را سفارش بگیرند و به هر تعداد ، تهیه و عرضه کنند.

بیشتر بخوانید: چرم گاوی مبلی

چرم خام کیفی برای مواردی که طرح ها و نقش ها رو بدنه ی کیف حکاکی می شوند، گزینه ی مناسبی است، زیرا بهترین چرم کیفی دارای ضخامتی متناسب می باشد. با توجه به قیمت نسبتا بالای چرم کیفی طبیعی خرید چرم از مراکز فروش عمده ی چرم اصل برای تولید کنندگان بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود.

قیمت خرید کیف چرم گاوی عسلی

خرید کیف چرم خام گاوی

خرید کیف چرم با تنوع رنگی قهوه ای سوخته تا عسلی روشن بسیار جذاب بوده و با توجه به سلایق مختلف تولید و عرضه می شود. قیمت کیف های چرمی طبیعی گاو نسبتا بالاست ولی این به علت اصالت، مقاومت و همچنین زیبایی بیشتر این جنس چرم نسبت به چرم های مصنوعی می باشد. قیمت خرید مدل های متفاوت این کیف ها را می توانید از وب سایت های شرکت های فعال در این عرصه را مشاهده نمود.

بیشتر بخوانید: چرم گاوی خام

چرم گاوی دارای الیافی متراکم و فشرده می باشد و به همین دلیل مقاومت بالایی دارد، سطح آن صاف بوده و در اصطلاح بدون گرین می باشد. که بر اساس موارد مصرفی به صورت نرم و خشک در ضخامت های متفاوتی ارائه می شود. کابرد عمومی چرم گاوی و چرم سفید بیشتر در تهیه کفش های مردانه و برخی کفش های زنانه ، انواع کیف های زنانه و مردانه، دستکش های فصل سرما و … می باشد اما در برخی موارد از آن برای تهیه لباس هم استفاده می شود. چرم گاوی در مقایسه با چرم بزی و گوسفندی دارای ضخامت بیشتری است که به همین دلیل دوام و ماندگاری آن نیز به مراتب بیشتر است. این نوع از چرم ممکن است کم تر از 1 فوت در قسمت های کناری پوست چرودگی داشته باشد ولی باقی قسمت ها کیفیت درجه یک دارد و به شما تجربه ی یک خرید مناسب و با کیفیت را خواهید دید.

نماینده فروش کیف چرم گاوی زنانه

خرید کیف چرم خام گاوی

فروشگاه های بزرگ که محصولات کفش چرم برند های معتبری را پوشش می دهند و همچنین مراکز تجاری اختصاصی چرم که مستقیما محصولات شرکت خود را عرضه می کنند نمایندگان قابل اعتمادی محسوب می شوند که انواع کیف چرم گاوی اصل و طبیعی در مدل های زنانه و مردانه را از ان ها خریداری نمود.

تولیدی انواع کیف چرم خام گاوی در طرح های مختلف

خرید کیف چرم خام گاوی

با پیشرفت صنعت مد و گسترش استفاده از محصولات چرم در استایل امروزی تولیدی های چرم محصولات خود را در تنوع بیشتری وارد بازار می کنند. شما به عنوان خریداران این محصول باید به این نکته توجه کنید که با کمی دقت چرم اصل را از غیر اصل تشخیص داده تا خرید رضایت بخشی داشته باشید. برای مثال اگر کمربند چرم برچسبی تحت عنوان چرم دست ساز داشت، قطعا چرم مصنوعیست. محصولات اصل را با این عناوین معرفی می کنند :

  • Real leather (چرم واقعی و طبیعی)
  • Genuine leather (چرم اصل)
  • Top/Full grain leather (چرم فول گرین یا لایه لایه نشده)
  • Made with animal products (ساخته شده با محصولات حیوانی)

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما