بازار چرم گاوی طرح دار/ فروشنده بهترین نوع آن

چرم گاوی یکی و کمربند چرم پهلوانی از پر فروش ترین و مرغوب ترین چرم ها است که در صنایع زیادی مثل کفش ، کیف و… مورد استفاده قرار میگیرد.امروزه بازار چرم گاوی طرح دار رونق زیادی دارد.لازم به ذکر است که بگویم بهترین چرم طرح دار ازنوع گاوی است.

بازار چرم گاوی طرح دار

بازار بزرگ چرم گاوی طرح دار رومبلی

بازار چرم گاوی طرح دار

چرم گاو مبلی طرح دار افراد زیادی را به خود جذب کرده اند و همین طور چرم طرحدار طبیعی که افراد زیادی به دنبال آن میگردند.فروش چرم طرح دار به چند صورت اتفاق میافتد مثل عمده یا تکی اکثر چرم های رو مبلی لیز و بعضی پوست ماری هستند که بازار بزرگی را تشکیل داده اند.

بیشتر بخوانید: چرم گاوی خام مشهد

اگر میخواهید زیباترین و لاکچری ترین چرم را خریداری کنید چرم گاوی طرح دار را بخرید البته چرم چاپی هم است ولی مثل طرح دار گاوی نیست چون جنس خوب با ماندگاری بالا رادارد و به سادگی پاره نمیشود و به راحتی میتوان آن را با پارچه تمیز پاک کنیم و حتی به کسانی که قصد خریدش را دارند و به دنبال چرم خوب هستند معرفی کنیم تا بازار بزرگی در کشور عزیزمان تشکیل شود و گسترش یابد.

سفارش عمده شیک ترین چرم های طرح دار کیفی

بازار چرم گاوی طرح دار

یک سری از چرم گاوی کمربندی با نقاشی و طراحی طرح دار شده اند که بسیار زیبا و جذابند؛ البته توجه داشته باشید که به هیچ عنوان در معرض آب یا رطوبت قرار نگیرند، چرا که ممکن است به آنها آسیب برسد.
اما برخی دیگر از چرمهای گاوی با دستگاه و به صورت چاپ طرح دار شده اند که پرفروش ترین و پرطرفدارترین مدل چرم گاویطرح دار هم محسوب می شوند؛ طرح های کروکدیل، پوست ماری و… از این دسته هستند که به دلیل چاپ شدن با دستگاه های ویژه در داخل کارخانه ها، با گذشت زمان نیز طرح آنها از بین نمی رود و کاملا بابت این موضوع تضمین دارند.

بیشتر بخوانید: کیف چرم خام گاوی

از سوی دیگر، این چرم های گاوی رنگ بندی هم دارند که مشتریان به راحتی می توانند انتخاب و خرید داشته باشند؛ البته لازم به ذکر است که اگر سفارش خرید مشتریان به صورت عمده و بالای 500 فوت باشد، امکان تولید با رنگ دلخواه نیز وجود دارد؛که این نیز آفری برای مشتریان عمده و صادراتی محسوب می شود.
از دیگر مزایایی که می توان در اینجا بدان اشاره نمود اینست که شرکت چرم شروین و چرم سفید با فروش مستقیم و حدف واسطه ها قیمت را تا حدود زیادی برای خریداران بهینه نموده و فروشندگان فروشگاه های چرمی و نیز تولیدکنندگان انواع محصولات چرم می توانند بدون مشکل در هر کجای کشور که باشند خرید خود را انجام دهند.

تولید کنندگان انواع چرم گاوی طرح دار و چاپی

بازار چرم گاوی طرح دار

طرح های مختلفی از سطح چرم وجود دارد: مانند چاپی، چاپ کریستال 3D، چروک، مقاله انتشار، مهر زنی، چاپ دیجیتال، مروارید شینینگ، گلدوزی، شستشوی، سوراخ کردن،و در ضمن شرکت تولید کننده چرم تبریز بزرگ ترین تولید کننده چرم و بهترین و مرغوب ترین تولید کننده است که مشتری و نمایندگی های زیادی دارد که بیشتر ما آثار آن را میبینیم که اکثرا در کفش فروشی ها پیدا میشوند.

فروشنده مستقیم چرم طرح دار گاوی درجه یک

بازار چرم گاوی طرح دار

چرم های طرح دار به طور کلی امروزه در داخل برخی از کارخانه های سطح کشور تولید و به بازار جهت خرید و فروش عرضه می گردند. از این رو، اگر قصد سفارش عمده و در حجم بالا دارید، پیشنهاد می شود خریدتان را به طور مستقیم و بدون واسطه انجام دهید، چرا که ضمن اطمینان از کیفیت چرم، در میزان هزینه ها و قیمت های پرداختی نهایی صرفه جویی زیادی می شود.
در حال حاضر، چرم شروین یکی از بزرگترین عرضه کنندگان انواع چرم طبیعی طرح دار است.فروش مستقیم چرم طرح دار گاوی بیشتر در محل کارخانه انجام میشود البته در مغازه های آزاد هم یافت میشوند و در کارخانه هزینه کمتر و راحت تری دارد چون میتوانیم انواع و اقسام آنان را نگاه کرده و بعد خریداری کنیم حتی چرم های کمیاب و جنس خوب

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما