تولید کننده چرم گاوی مبلی / قیمت فروش آن به صورت متری

چرم بدون شک بهترین انتخاب برای مبلمان خانه می باشد. به علت داشتن ظاهری لوکس برای هر دکوراسیونی مناسب است . چرم از پوست حیوانات و خزندگانی مثل گاو، گوسفند و بز بدست می آید .کارگاه های تولید کننده چرم گاوی مبلی در اکثر استان های ایران وجود دارند زیرا در سراسر کشور دامپروری های بزرگی وجود دارد . کارگاه های تولید چرم گاوی، فروش چرم و کمربند چرم پهلوانی را اغلب به صورت متری انجام می دهند . همچنین قیمت هر متر با توجه به معیار هایی همچون کیفیت و استحکام بیشتر در برابر کشیدگی متفاوت است . هر چقدر کیفیت چرم بالاتر باشد قیمت آن نیز به مراتب بالاتر است .

تولید کننده چرم گاوی مبلی

نمایندگی پخش چرم پوست گاو مبلی صدرا

تولید کننده چرم گاوی مبلی

شرکت چرم سازی صدرا در تبریز نه تنها چرم خام مبلی تولید می کند بلکه به تولید انواع چرم کیف، چرم کفش، چرم کمربند، چرم روکش برای صندلی های ماشین نیز می پردازد . چرم صدرا در تهران و تبریز نمایندگی دارد . همچنین مشتریانی که قصد خرید از این تولید کننده سرشناس را دارند می توانند برای دسترسی سریع تر به قیمت و بازدید انواع محصولات تولید شده توسط آن به سایت های معتبر اینترنتی مراجعه کنند .

بیشتر بخوانید: چرم خام گاوی کمربندی طبیعی

در این سایت قیمت چرم مبلی در انواع مختلف، همچنین قیمت چرم طبیعی مبلی درج شده و مشتریان می توانند از نوسانات قیمت چرم به صورت لحظه ای آگاهی پیدا کنند .

عرضه کننده مستقیم انواع چرم گاوی طرح دار مبلی

تولید کننده چرم گاوی مبلی

چرم طبیعی تهیه شده از پوست گاو برای تولید مبل ، زیبایی منحصربفردی ایجاد می کند و سبب جذابیت بسیار زیاد دکوراسیون داخلی خانه خواهد شد . انعطاف پذیری بسیار بالای چرم های گاوی هم سبب آسان تر شدن مراحل تولید مبل شده و هم احساس راحتی بیشتری برای مصرف کنندگان ایجاد می کند .از این رو تولید چرم گاوی مبلی برای تولید کنندگان به صرفه است.

بیشتر بخوانید: چرم خام گاوی طرح دار

تولید کننده های سرشناسی در راستای تولید انواع چرم گاوی فعالیت می کنند. همچنین فروش چرم گاوی را به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می دهند. تولید کنندگان بسیاری دارای نمایندگی فروش بوده و عرضه کننده مستقیم انواع چرم گاوی مبلی و انواع چرم طرح دار برای کیف و کفش هستند . از این رو مشتریان می توانند انواع چرم مرغوب و طرح دار را با قیمتی به مراتب پایین تر و مناسب تر از فروشگاه ها و مغازه های عرضه کننده چرم تهیه نمایند .

قیمت فروش هر متر چرم مبلی درجه یک در بازار

تولید کننده چرم گاوی مبلی

قیمت فروش هر متر چرم مبلی درجه یک در بازار با توجه به نوع و کیفیت چرم انتخابی متفاوت است. قیمت خرید چرم رو مبلی نیز با توجه به نوع و کیفیت چرم انتخاب شده برای مشتریان متفاوت خواهد بود. کیف چرم گاوی یک چرم مرغوب و ممتاز است که استفاده از آن برای تولید انواع مبل با طرح های متفاوت مناسب می باشد . چون، هم نسبت به انوع دیگر چرم دارای قیمت مقرون به صرفه تر است، هم از کیفیت و مقاومت بیشتری در برابر کشیده شدن برخوردار است. اگر به دنبال قیمت دقیق چرم های طبیعی هستید می توانید به سایت های فروش چرم مراجعه کنید .

تولید کنندگان عمده چرم گاوی طبیعی مبلی

تولید کننده چرم گاوی مبلی

ایرانیان با پیشینه سه هزار ساله، اولین و قدیمی ترین تولید کنندگان چرم در جهان هستند. آثار باستانی به جا مانده از دوران قبل از میلاد نشان دهنده این امر است که ایرانیان حدود 1500 سال قبل از میلاد به تولید چرم برای تهیه لباس، کفش و جنگ افزار می پرداخته اند . امروزه نیز ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان عمده چرم گاوی طبیعی مبلی و چرم سفید و همچنین تولید کننده بزرگ انواع چرم برای تولید کیف و کفش، و لباس است .

بهترین و مرغوب ترین چرم های مبلی عرضه شده توسط تولید کنندگان را می توان از روی شاخصه های زیر که به ترتیب ذکر شده است، تشخیص داد .

  •  قابلیت کشسانی بالا (کشش بدون ایجاد پارگی ) .
  •  میزان ضخامت پایین .
  •  انواع رنگ بندی مختلف .
  •  امکان تولید انواع ساده و طرح دار .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما